Tuesday, 12 April 2011

Ingat Tak Maju Ka?

Assalamualaikum.

- Malay Version - 

Dalam beberapa hari ni, memang kami berdua sibuk sibuk yang teramat amat. Biasalah, murid murid rajin, nak buat macam mana kan? Rajin apa eh? Rajin baca buku, study untuk April Test. Fyi, Alhamdulillah hari ni boleh jawab semua subjek, terima kasih kepada otak & Allah. Syukur nikmat yang diberi, cehh, boleh jadi ustazah tak? Lol.

Haaa, kalau nak tau lah, sekarang ni Budak Budak SINTOK semua pakat maju dah, hebat tak? Mestilah hebat ! Kalau nak tau apa yang hebat tu, cuba tengok dekat sidebar, perasan tak ramai budak budak Sintok dah ada blog, hebatkan? Majulah Weiii ! Kalau boleh, nak ramai lagi yang ada. HeeHee. Thanks for reading. XoXo

No comments:

Post a Comment

copyright © Sumiyah Amran